Wednesday, March 26, 2014

sweet early 90's..


2 comments:

  1. Jag hade också den där Polly Pocket! <3 ! Var inte så mycket för barbie dock, hade turtles actionfigurer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh det är den bästa pollyn! Jag hade också turtles figurer! som kunde öppna skalen.. men jag vet inte var dom är nu.

      Delete

thanks for reading!