Jag hade också den där Polly Pocket! <3 ! Var inte så mycket för barbie dock, hade turtles actionfigurer :)
Åh det är den bästa pollyn! Jag hade också turtles figurer! som kunde öppna skalen.. men jag vet inte var dom är nu.
thanks for reading!
Jag hade också den där Polly Pocket! <3 ! Var inte så mycket för barbie dock, hade turtles actionfigurer :)
ReplyDeleteÅh det är den bästa pollyn! Jag hade också turtles figurer! som kunde öppna skalen.. men jag vet inte var dom är nu.
Delete